|
|
Kamery Typy: Camera - Zwykła kamera, kiedy znajduje się w pomieszczeniu z Larą, po wejściu na pole trigger aktywuje się ona i będziemy widzieć rzutem z tej kamery. Zakończy ona swe działanie po wyjściu ze strefy trigger, po wyciągnięciu broni lub "rozejrzeniu" się przez Larę. Kamera nie aktywuję się, gdy Lara ma wyciagniete bronie. Fixed Camera - zachowuje się podobnie do zwykłej kamery, jednak nie można jej złamać poprzez wyciagnięcie broni, zakończy ona dopiero swe działanie po wyjściu z triggera. Kamera ta "przyciąga" spojrzenie Lary w stronę, gdzie jest ona ustawiona. Camera Target - cel kamery, (w obiektach) sprawia, że obraz zamiast na skierować się na Larę (czyli w pomieszczeniach, gdzie jej nie ma), kieruje się na ten obiekt. Można go używać np. do pokazania po przyciśnieciu przycisku, które drzwi się otworzyły. W opcjach triggera trzeba zaznaczyć zamiast "obiekt", "target". Flyby Camera - dzięki tej kamerze, możesz stworzyć krótkie scenki, jak na przykład w menu głównym gry TR4. By stworzyć sekwencję, musisz ustawić kilka kamer w twoim projekcie. Używając "alt" możesz zmienić kierunek padania obrazu kamer. Po umiejscowieniu zaznacz pierwszą z nich i wciśnij "O" - otworzy się okienko z funkcjami kamery. Funkcje (przycisk "O"): Seq: liczba kamer Num: numer danej kamery (pierwsza kamera ma numer 0, druga 1, trzecia 2, itd.) Timer: czas Speed: szybkość Roll: obroty (+ zgodnie z ruchem wskazówek zegara, - odwrotnie) FOV: zmienia pole widzenia przyciski z liczbami: 0 = Sekwencja zaczyna się od Lary 1 = Nie używany 2 = Trwanie w nieskończoność 3 = Track Lara cam 4 = Śledzi ostatnią pozycję Lary 5 = Śledzi Larę 6 = Powrót do Lary na końcu sekwencji 7 = Przeskok z jednej kamery na drugą (bez "przelatywania") 8 = Przytrzymuje kamerę w miejscu 9 = Uniemożliwia zatrzymanie scenki poprzez przycisk "rozglądania się" 10 = Uniemożliwia Larze ruchy 11 = Umożliwia Larze ruchy 12 = Nie używany 13 = Nie używany 14 = Aktywacja heavy triggera 15 = Nie używany |
by Briksja /ALL RIGHTS RESERVED |