Strona główna

Room Editor

Programy

Dodatki

Linki

Kamery

Typy:
Camera - Zwykła kamera, kiedy znajduje się w pomieszczeniu z Larą, po wejściu na pole trigger aktywuje się ona i będziemy widzieć rzutem z tej kamery. Zakończy ona swe działanie po wyjściu ze strefy trigger, po wyciągnięciu broni lub "rozejrzeniu" się przez Larę. Kamera nie aktywuję się, gdy Lara ma wyciagniete bronie.
Fixed Camera - zachowuje się podobnie do zwykłej kamery, jednak nie można jej złamać poprzez wyciagnięcie broni, zakończy ona dopiero swe działanie po wyjściu z triggera. Kamera ta "przyciąga" spojrzenie Lary w stronę, gdzie jest ona ustawiona.
Camera Target - cel kamery, (w obiektach) sprawia, że obraz zamiast na skierować się na Larę (czyli w pomieszczeniach, gdzie jej nie ma), kieruje się na ten obiekt. Można go używać np. do pokazania po przyciśnieciu przycisku, które drzwi się otworzyły. W opcjach triggera trzeba zaznaczyć zamiast "obiekt", "target".
Flyby Camera - dzięki tej kamerze, możesz stworzyć krótkie scenki, jak na przykład w menu głównym gry TR4. By stworzyć sekwencję, musisz ustawić kilka kamer w twoim projekcie. Używając "alt" możesz zmienić kierunek padania obrazu kamer. Po umiejscowieniu zaznacz pierwszą z nich i wciśnij "O" - otworzy się okienko z funkcjami kamery.

Funkcje (przycisk "O"):
Seq: liczba kamer
Num: numer danej kamery (pierwsza kamera ma numer 0, druga 1, trzecia 2, itd.)
Timer: czas
Speed: szybkość
Roll: obroty (+ zgodnie z ruchem wskazówek zegara, - odwrotnie)
FOV: zmienia pole widzenia
przyciski z liczbami:
0 = Sekwencja zaczyna się od Lary
1 = Nie używany
2 = Trwanie w nieskończoność
3 = Track Lara cam
4 = Śledzi ostatnią pozycję Lary
5 = Śledzi Larę
6 = Powrót do Lary na końcu sekwencji
7 = Przeskok z jednej kamery na drugą (bez "przelatywania")
8 = Przytrzymuje kamerę w miejscu
9 = Uniemożliwia zatrzymanie scenki poprzez przycisk "rozglądania się"
10 = Uniemożliwia Larze ruchy
11 = Umożliwia Larze ruchy
12 = Nie używany
13 = Nie używany
14 = Aktywacja heavy triggera
15 = Nie używany


 by Briksja /ALL RIGHTS RESERVED